Çok heyecanlıyım ara ara çok az kasık ağrım oluyor ama fazlası yok şiddetlenmiyoda akıntım çoğaldı sadece nezaaman gelicek benim minik kızım😬Hamileliğin en zor dönemiymiş bekleme gerçekten 39+2 bugün artık bikaç güne hayırlısıyla gel kızım sabırsızlanıyoruz 😍