Nnuruss benimde öyle canım 33+6 oldum halen devam ediyor ben bacaklarımı kollarımı parçaladım resmen kaşıntıdan bir krem verdi ama faydası yok doğurana kadar böyle , Sana tavsiyem kaşıma , kaşınma hissiyatı gelince hemen o bölgeyi soğuk su ile yıka kısa sürelide olsa rahatlatır , ben günde şuan 20 defa duş alıyorumdur alıştım artık mecbur