Mel53 Tesekkur ederim canim.. Evet ultrasonda gordu holoprozensefaliyi.. bu hastaligin 3 cesiti varmis, ilkinde beyin hic bölünmüyormüs.. Diger ikisinde parca parca bölünüyormus ama hasarlar kaliyormus.. Bizimki en agiri hic bölünmeyen oldugu icin erken görebildi.. Digerleri olsaydi ilerleyen haftalarda daha net olurdu göremeyebilirdim dedi.. Eger sadece dudak/damak yarigi veya holoprozensefali olsa yasayabilirdi.. Kalp sorunuda bi sekilde belki halledilebilirdi.. Ama butun olay o trizomi 13 hastaligi... O kromozom bozuklugu oldugu icin yasaa ihtimali yokmus bebegimin.. O kromozom bozuklugu olmasaydi bu hasararlarla hastada olsa yasayabilirdi melegim... insAllah sizin bebeginizde bir sorun cikmaz.. Cikarsada Allahtan tabi ki ama dilerim yoktur biseyi... 🌸💗