Kiwi12 Ablakkader ben sezeryan olmadım ama.gelinimiz olmuştu bn yani da kalmıştım onunda ilaç verselerde geçmeyen baş ağrısı olmuştu Nescafe içmişti o geçiriyoruz öyle diyrdu
kuzeymomsss Ablakkader doğumdan sonra bol bol granül kahve içmiştim, çok şükür hiç baş ağrım olmadı. Kesinlikle tavsiye ederim