Merhaba 35+4 oldum 1 aydır bütün vücudumda kaşıntım var 1 ayda tam 3 kez karaciğer enzimleri me ve bütün olarak kan testi veriyorum temiz çıkıyor en son geçen hafta salı dr artık kaşıntı ilacı verdi ismi ALLERSET ama oda hiç bir işe yaramadı sabah akşam ılık su ile duşumu alıyorum gündüz hafif ama geceleri uyutmuyor 🥲 lütfen bnm gibi olup bi çözüm bulan varsa Allah rızası için yazabilir mi🙏🏻🙏🏻