Iyi aksamlar hanımlar
Bugun gece 12 den sonra 29 haftaya giris yaptik cok sukur ama.1 haftadir karnim cok agriyor kısık bölgem ozellikle o kadar agır kı sanki taş oturmus oraya öle diyim size hareketlerim kısıtlandı.sag bolgem daha cok agriyor bebegim erkek.saga sola cok asiri toplanıyor.karnım yamuluyor resmen.tabi oda agrı yapıyor sanki son haftalardaymusim gibi hissediyom agrı yuzunddn cok agırlaştım.bu durumu yasayan vaf mı.