Kızlar merhaba 19+2 gebeliğim var dün ilk defa karnımın içinden doğru gelen bir acı oluştu bir kaç kez, sonra geçti fakat bugün tekrarlamaya başladı gece 1′den beridir çoğalmaya başladı ve karnımdaki cam batması, çimdirme gibi bunlara benzeyen acı kasığıma doğru ilerledi sizce ne yapmalıyım çok korkuyorum