Mutluluk71 Dokturum bana bebeginin sol bobreklerinde genisleme var dedi ama bu riskli olan bisey degil bu olabilir dedi ama ben cok korktum hallada korkuyorum korkulacak birseyin olmadigini bunu benim bilemin bile bir onemi olmadigi söyledi sizde de oldumu boyle bir sey ?
LeventeydaKse Mutluluk71 benim bebeğimin de sağ böbreği büyük canım hem özelde hem devlette korkulacak bişey olmadığını Doğumdan sonra kontrol edilmesi gerektiğini söylediler telaş etme Allah’ın izniyle bişey olmaz 🙏🏻
Zhrnc Mutluluk71 benimde hamilelikte vardı Doğum yaptım oğlumda hala var genişleme Ama normalde 9 olan 7ye, 6 olan 3e düşmüş 2 ayda bir kontrole gidip ultrasonda bakılacak Şöyle şöyle riskleri var demiyorlar baştan beri takip edilecek diyorlar
Mervesonerr Mutluluk71 benim bebeğimin her iki böbreğindede var canım erkek ama benimki erkeklerde daha sık görülüyormuş takibe alınıyor sadece korkulacak bi durum değil
NurDemir Benim bebeğimde de var canım.Doktorum bana da büyük ihtimalle geçeceğini söyledi inşallah geçer dua edip bekliyoruz 😔 Kız benimde 💕
Swraksya Benim de detaylı ultrason da doktor öyle dedi Bi böbreği 4.1 diğeri 4.6 mm diye söyledi çok minik Bi genişleme dedi kendimi korkutmuyorum biraz araştırdım erkek bebeklerinde çoğunlukla görülebilirmiş çoğu geçti diye yazmıştı.. Ama ikinci Bi detaylı ultrason istedi kalbini net göremediği için..
Mucizem27 Benim de bebegim 29 haftalık bugun doktorumuz iki böbrektede hafif genişleme var dedi. Önemli değil takip edicez dedi ama kendime engel olamıyorum takıldı kafama bi kere. Bu arada benimkide erkek ve erkek bebeklerde görülme olasılığı daha yüksekmiş