Mrziyeimga_ Hanımlar 26 haftalık hamileyim düğünde halay ve oyun havası az az oynadım ama o kadar hoplayarak zıplayarak değil tabi ama çoğu kişi kötü olacağını söylüyorlar sizce de öylemi
mommytobe_ Mrziyeimga_ nolucaaak yaaa hasta degilsinizzzz hamilesiniiizzzz asiriya kacmadan oynayin horon tepin ciftetelli dokturuuun
nonparisienne Halay vs çekmedim ama 32 haftalıkken düğünde hop hop oynadım bi şey de olmadı 35 haftalık şu an
Haticeeklyc Ben 31 haftalıkken sadıçlık yaptım 😂 az oynadım az oturdum tabi bizim buralarda halay falan olmaz oyun havası
Kleopatra- Mrziyeimga_ Kötü olacağını söyleyenler saçmalamış. 35+4 üm en son üç gün önce düğüne gittim ve kendimi zorlamayarak az az oynadım. Kendini umursamayıp hoplayıp zıplanmadığı sürece hiçbir şey olmaz.