Tomrishatun Bbsrrr surekli taze veya dönmüş yapılmıyor size göre olay ilerliyor rahim eğer kalinlasmiyorsa transfer yapmıyorlar hersey yolundaysa hemen yapıyorlar
Tugcesena Bbsrrr sorun benim eşimdeydi genetik bi rahatsızlık. Geçen yıl taze embriyo transferi yapıldı bu yıl dondurulmuş
Lutfiye20 İki düşükten sonra hamile kalamadim tam 7 yıl 3 çatlama klomen tedavisi 5 aşılama en son tüp Bebek yaptırdım o da negatif sonuç aldım maddi manevi yiprandik bıraktım tedavileri 6 ay sonra kendiliğinden hamile kaldım sebebi açıklanmayan infertilite
mirage333 Huriye1996 pko varken nasil taze transfer olduki, sizden cok fazla yumurta cıkmistır. Rahminizin dinlenmesi gerekirdi
pkos_dunyam Bende ileri derece pkoyum taze oldum sonuc bekliyorum🤲🏻 Doz ayarı yapıp opu da başarılı sonuc almıssa doktorunuz ohss olmazsınız ve taze yapabilir
Rby01 Merhabalar bende tüp bebek transferi oldum pazartesi günü sizlerde ne gibi belirtiler vardı ilk 1 hafta tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
Hfghn İki defa tüp Bebek denedim sonuç negatif İlk tedavimde taze embriyo İkinci denemede donmuş embriyo su dün test verdim 9.gunum 5.98 çıktı sonucum Rabbim sağlıkla inşallah bu uğurda uğraşan herkese ve banada nasip eder Maddi manevi çok ama çok zor
Merve-2684 Bbsrrr Bende çikolata kisti vardı rahmimin tam arkasında yapışık şekilde oldukları için tüp bebek önerdiler ilk denemeede oldu çok şükür 🤲🏻