Bebegim0101 Hilal1407 valla ben 😁aradgm konu.suan 4 haftalk hamileyim.Dusuklerim kimyasal gebelklerm dahil hepsinde akinti sık idrara cıkma idrar koyulugu uyku vs.hepsini yasadm.Ama bunda hic belirti yok.kendmden suphelendm artk kan testmi yanls acaba diye
Gmzbiri Hilal1407 kimisinde olur kimisinde olmaz hatta hamilelik belirtileri neredeyse adet belirtileriyle aynı oluyo yani test yaptırmadan çok da fark edilecek bi şey değil
Biranne11 Akıntıyla hamileliğin bir ilgisi yokki. Bazı kadınlarda çok akıntı olur, Bazılarında hiç olmaz
Burcu1101 Bende hiç akıntı yoktu sadece aşırı duygusallık vardı sürekli ağlama isteği geliyordu bende annemi özledim uzun zamandır izne çıkmıyoruz diye düşünüyordum adetim 3 gün geçikince test yaptım öyle öğrendim
Hilal1407 Derya0-7 yumurtlama dönemimde filan akıntım olurdu hissederdim ama bu ay hiçbir şey yok hissetmedim
Bebegim0101 Hilal1407 ben onu adete 10 gun kala yasadm cok kotuydum yuruyrnez haldeydm ama gebelige hic yormadim.Hatta rontgen cekildm 2 defa malesef.Suan agrim yok sadece kasıgıma sanci giriyor arada
Bfduam Hilal1407 benimde bu ay kalçam.bile ağrıdı kemiklerim, romatizma gibi di mi? Inş seninki bebektir🤲
Hilal1407 Bebegim0101 benimde adetime 7 gün var daha ama aşırı dereceden aşka üst baldirlarim ağrıyor bide kalçalarım ne alaka onu anlamadım
Bebegim0101 Hilal1407 iste bende oyleydim.acillik oldum agridan flim bile cekildim ama once test yapildi birsey cikmayinca flim cekilmstm
asetonluoje Bende hiç akıntı olmadı hatta regl gecikmesi dışında herhangi bir belirti olmadı canım. Belli olmuyor herkesin bünyesi farklı
Hilal1407 Bfduam aynen iki kalcam birden ağrıdı resmen dediğin gibi spor yapmışta hamlamissin gibi ağrıyordu baldirlarim şimdi biraz ağrısı kesildi hissetmiyorum sizdemi bu ay bebek bekliyorsunuz