İyi geceler. Ayın 1inde hamile olduğumu öğrenip doktora gittim kontrol için son regl tarihim 14Temmuz. Doktor kese var ama bebek görünmüyor 10 gün sonra gel demişti ama devlet hast.e gidiyorum tam 10 gün sonrasına randevu bulamadım yarın için randevu buldum acaba gitmek için erken mi yoksa gidip tekrar bir muayene olmalı mıyım?