AdinsMom Kızlar selam adetime 5gün var bugün öyle içime doğdu sanki bi kaç gündür rüyalarıma hep bebekle hamilelikle alakalı şeyler giriyodu eşimden normal kaset hamilelik testi almasını istedim ve 2.çizgimi gördüm hafif silikti sizce hamile miyim çünkü adetime daha 5 gün var ve idrarda çıkması için erken değil mi sizce sabahtan kan vermeye gidicem hamileliğini benim gibi adetinden önce idrar testiyle öğrenen anneler var mı acaba bana bi yol gösterin gebelik var mıdır https://imgyukle.com/i/njCVk6
Serapppp61 AdinsMom adetten 6 gün önce senin gibi içime doğdu. Çünkü çevrem hep rüyamda seni gördük hamilesin dediler. Bende test yaptım şimdi 36+3 haftaligiz 🤗
Serapppp61 AdinsMom ki silik çizgi benimki gibi hayırlı olsun inşallah canım. Hemen yarın kan testi ver. Çizgi belirginligine göre gebelik varsa 100 lerdedir değerin. Benim öyleydi. Sabah 7 de kalkıp acilde kan vermiştim. Pazar günü idi çünkü eşim dayanmadı hatta teste inanmadı 🤗 inşallah seninde vardır canım benim haber bekliyoruz🤗
guler84 Bende aynı böyle öğrendim hayırlısı olsun inşallah evet hamilesin ☺️ Kan sonucuyla daha net öğrenirsin inşallah
AdinsMom Serapppp61 büz de aynı şekilde yapıcaz eşim işe giderken bende kalıp kan testi vermeye gidicem çok komikti ben eşime balonlar süsler almıştım hani hamile kalırsam sürpriz yaparım diye ben testi yaptım daha dolmadan kontrol çizgisini gördüm aamaan negatif zaten dedim hani öylesine yapmıştım zaten adetime 6gün var çıkmicak diye 2-3dk sonra eşim geldi bunun silik olması normal mi dedi bakalım 2 ay önce kimyasal düşüğüm olmuştu bugün de sağlık ocağından aradılar 13haftalık hamile görünüyomuşum hsâla allah işte bakalım hepinizi haberdar edicemm
Senbanabanude Bende reglime 6 gün kala öğrendim be bendeki erken hamilelik testi olmasına rağmen bayağı silikti. Seninki baya belirgin içimden ilk resmi gördüğümde hayırlı uğurlu olsun demek geçti inşallah yarın kan testiyle güzel bir haber alırsın 🌸❤️😊
Sinemm88 Bende reglime 10 gün kala öğrendim 🤭 hemde testte cizgi cıkmadı. Hastaydım kulak kristallerim oynamıstı mr a gircekken doktor bi betahcg ne bakcam dedi süpriiiz 🌸