Gulsennuy İnşallah Aralık ayında doğacak oğlum kış çocuğu olcak yani travel sistemi çok beğeniyorum ama kış olacağı için puset kullanamaz mıyım diye de düşünmüyor değilim fikirlerinizi duymak isterim hanımlar😊
Bir_mucize_olsun1 Gulsennuy travel sistem bende aldım ve hoşuma gitti kışın kalın örtü ötersin canım pusete bir şey olmaz hem zaten ne kadar binicek bı bebek kışın durmadan arabaya binicek değil ya
yaasemin Gulsennuy benimde aralıkta olucak o yüzden dün gittim baya gezindim ve araştırdım travel sistem çoğu arkadaşım almış memnun değiller o yüzden kabin alicam kullanışlı ve fiyatı da uygun 1.250 anlaştık bugün kısmetse gidip alicam
Gulsennuy Bir_mucize_olsun1 evet kışın çok kullanamayacağız ama havalar ısınınca haziran gibi mesela hareketlenmeye başlayınca kullanamazsın diyen de oluyor 🥺
Bir_mucize_olsun1 Gulsennuy canım onun büyük oturma yeride var biliyorsun oturma şeklini alıyor her şekle giriyo yani sen bilirsin yinede
Gulsennuy Bir_mucize_olsun1 haklısın travela karar verdim ilk çocuğum içimde kalmasın dedim inşallah araba bağajına sığar😂
Yelizdiyebiri Puseti ne kadar süre kullanıcakli ben de aralık sonu doğumum ve hala kararsızım bebek arabası seçiminde
Gulsennuy Yelizdiyebiri bende aynı durumdayım 6-9 ay arası kullanılıyor sanırım ama video izlerken öğrendim ki hastaneden ana kucağı yani puset olmadan çıkarmıyorlarmış yani o puset mutlaka alınacak zaten 😊