Lesyaca Doğumu 11/12 Eylül gözüken anneler herhangi bir doğum belirtiniz oluyor mu? Ne gibi şikayetleriniz var ? Bizim son 5 ama ne gelen var ne giden hala bekliyoruz
Mrvbebk Benimde son 5 agrılarım çok sanki 12sinden önce doğar geliyor acele işlerimi bitirmeye çalışıyorum 😀