Karansule Bebeğim aşağı doğru itiyor gibi kendini vajinam ve tam üzerinde inanılmaz bi sızı oluyor 2 gündür ve devamlı yapıyor bunu. Kısa sürüyor ama olduğum yerde kalıyorum resmen kanala mı yerleşmeye çalışıyor acaba yada neden oluyor? Yaşayan var mı?
enakcs Karansule şuan bende aynı durumdayım acaba hastaneye mi gitsem diye düşünüyorum hatta resmen kendini itiyor aşağı çıkacak gibi yürüyemiyorum yatamıyorum çok fena bi zonklama var
Karansule enakcs doğum sancı belden girer derler ya belimde bişey yok doğum sancısı değildir diye düşünüyorum çok ittiriyor ama suyum patlayacak diye korkuyorum. Doğum sancısı böyle başlayan bar mı acaba Sizin kaçıncı haftanız
enakcs Karansule benim 45 dk da bir kasılmam vardı dün gece hala devam ediyor. Bugün söyledim doktora 10 dk da bire düşerse gel dedi nstde de gözüktü zaten kasılmam yalancı sancı dedi doktor. Bide açıklık baktı açıklık yok ama yumuşama var dedi. 36dayım ☺️
Karansule enakcs benimde yalancı sancıdır muhtemelen yoksa artarak devam ederdi şuan da var sancım ama geceye göre daha iyim. Doğum için hazırlık sancıları muhtemelen hayırla doğuralım inşallah :)