ben doğum yapalı 45 gün oldu bebeğim pişik oluyor bolca mustela kullanıyorum memnunum çok aşırı pişik olduğundada ev yoğurdunu ağız mendillerine sürüp bırakıyorum popişe emiyor sonra yıkayıp kurlayıp pişik kremini sürüyorum en önemlisi kuru tutmamız silsekte yıkasakta mutlaka kurlayıp öyle kremlememiz gerekiyor.. benim bebeğim antibiyotik tedavisi aldı bu yüzden pişik oluyor (çok biliyorsunda neden pişik dememeniz için bu bilgi :)