Melek61 benim bebeğim 45 günlük bir hafta sonrasında çapaklanma başladı hala devam tek gözü bazen 2 gözü çok normalmiş ben doktora götürdüm göz doktoruna günde 4 defa 6 saat aralıklarla kullanacağım damlayı verdi bitti ama çapak bitmedi.. havadan olabilir dedi birde antibiyotik tedavisi almıştı onu atıyordur dedi korkma dedi kaynamış ılık suyla dıştan içe doğru pamukla sil dedi.. ama asla aynı pamuğu kıvırıp silme tek pamuk sil at ikinci pamuğu ıslat sil at dedi sakın anne sütğ falan gibi şeyler yapma dedi