Canım oncelikle geçmiş olsun.. çok normal ağrılarının olması. Sabır ve şükür ile bol bol yürüyün.. benimde 13 gün oluyor doğum yapalı çok şükür 3. Günden sonra rahatladım.. ne kadar yürürseniz o kadar çabuk topluyorsunuz. Şuan normal yaşantıma döndüm sayılır. Zorlamamaya çalışıyorum yine de. Sütünüzü de bebek emiyorsa bol bol emzirin ya da sagin. Şişlik için bol bol su 🙏🏻🌸