cansualisa Kızlar 2. Gebeliğim 20+2 yiz oğluşumla yenidoğan kızımdan kalan ürünler var sizce evde giydirsem mi kayınvalidem ne olcak kızım giydir Ocak çocuğu evdeyizzz giyeceği 2 ay en fazla diyor aldım kıyafet daha da alacaktımmm kararsız kaldım sizce? Biri gelince tak değiştirirsin üstünü diyor ne olcak diyor mantıklı da geldi bir yandan bilemedim siz yapıcakmısınızzz pembe seyler çok😀😀 çoğu da Lcw hmmm Aziz bebeden almısım kaliteli de
Bir_mucize_olsun1 cansualisa giydire bilirsin canım bebek hemn büyüyor zaten iki kere giyer daha olmaz o kıyafet ona büyüdükçe alırsın meslea büyüdükçe daha uzun giyiyor kıyafet bende bebeeme çok kıyafet almadım cun ki iki kere giyicek daha olmayacak
yigitinannesiiiii cansualisa bencede mantıklı canım bi iki parça bişey aldıysan aşıya gideeken yada biri geldiğinde pembe gitdirmişler çocuğa demesinler diyorsan değiştirirsin hemen bende olsam öyle yapardım sanırım bi iki parça alıp evdekileri giydirirsim ona harcayacağın parayla yazın dışarıda giyebileceği kıyafetler alman daha mantıklı
Selamcanim cansualisa valla yakın Arkadaşım da kızının kıyafetlerini oğlana giydirdi evde. Nolcak büyüyor hemen zaten boşver. 🙂
Birduameselesi cansualisa benimde ilki kız ikinci erkek millet hep o erkek kız kıyafeti olmaz diyo hayırda evde giysin nolcak ablasının kıyafeti zaten hemen büyüyolar o yüzden çok bir şey almadım ihtiyaca göre alırım gerek yok
cansualisa yigitinannesiiiii doğru diyorsun 3.6 aylık 9.12 alırım yeni kızımında yepyeniii kıyafetleri pembe almısım hep de ya😀😀
cansualisa Selamcanim kış çocuğu dedi yaz olsa tamam dedi kayınvalidem haklı da doğru sanki oğlumaaaa haksızlık yapmışın gibi hissediyorum
NurrrH cansualisa ilk bebeğim kız benimde. İnanılmaz hevesle herşeyi marka aldım. Kızım şuan 1 yaşında ve ben 27 haftalık oğluma hamileyim. Oğluma annem hastane çıkışı aldı. Ablalarım bir kaç parça bişey aldı. Bende beğendiğim bir 5li set vardı onu aldım. Daha da bişey almadım. Kızımın eşyaları yepyeni duruyor çünkü. Bende kayınvalidenizle aynı fikirdeyim, biri gelince değiştiririm diye düşünüyorum 😂
Driia Benim kızım 5 yaşında ve herşeyi marka ve pembe hepsini sakladım ve çok az giyilmiş hepsi tap taze ve ben erkek bebeğe hamileyim 😀 herşeyini aldım ama kızımdan kalan bazı kıyafetleri de kullanacağım evde mesela önlükleri pembe pembe çorap battaniye zıbın prensesli felan 😀 kış bebeği ve içine giydireceğim görünmez yapacak bişey yok yazık kıyamıyorum da vermeye böyle değenlendireceğim kilotlu çorapları felan hep pembe 😀
Armin-Guney Oğlumdan o kadar çok kiyafet , eşya kaldi ki bende kızıma bir kac şey alacağım doguma yakın. Gerisi hep abisinden kalan şeyleri giyecek. Devir tasarruf devri , herseyin fiyati malum . İdare etmek lazim 😁
kuygur 1,5 yaşında kızım var 27 haftalığım bende oğluma bende kızımınkileri giydiricem ama oğluma ben daha çok sarı beyaz krem gibi renkler almıştım olursa oğlum diye ortak renkler giydir yani bişey olmaz canım benim çocugun yediği helal giydiği haram demişler herşey zaten pahalı ☺️
Eceada06 cansualisa direkt hiç düşünmeden giydirin bence o kadar sık üst değiştiriyoruz ki ilk zamanlar çok çok normal hem minicik daha üstelik devir değerlendirme tasarruf devri 🐣 yine birileri gelecek olduğu zaman içinize sinmezse hooop hemen değişim yaparsınız 🤌