Benim kendi annemlerin de o şekildeydi elektrik saati bizim evimizdeydi babaannemler, amcamlar bizden alıyordu elektirigi kaçak olmuyor köylere 3 aydan3 aya giidyolar elektrik borcu sorgulamak için bize 1000 tl gibi bi ücret geliyodu yani 3 evin 3 aylık ödemesi hane başına 300 falan oluyor