1ogluma_miras Nasil gidiyor hanımlar 4lu testler yapıldı mı, alisverisler, tekmeler hissedildi mi? Nasil gidiyor 2.trimester
mommytobe_ 1ogluma_miras sadece 2li yaptirdim canim birkac hafta sonra detayli ultrasona giricem onun icin hem gerginim hem de heyecanliyimmm😍 17+5 olduk bu arada guzel annelerr🍅🍅alisverise de henuz baslamadim nerden nasil baslicagimi bilmiyorum
Mihrimahm 1ogluma_miras 16 haftalık olduk cinsiyet henüz öğrenemedik ikili test yapıldı şimdiye kadar cinsiyet için sabırsızlanıyorum 😊
Nurr_22_22 1ogluma_miras kısmetse pazartesi cinsiyetimizi ogrenicez 16 haftalık olduk sıpa sol tarafımda durmayı seviyor şükür 2 li testimiz filan da güzeldi 🌸🌸🌸
Anna-aslan 1ogluma_miras ikili ve üçlü tarama testi yapıldı sadece henüz cinsiyeti ne bilmiyorum ikinci çocuğum olacak erkekse çok fazla bir eksiği olmayacak kızsa cicili bicili şeyler alırım babasına söylerken daha tatlı minnoş olur 🥰 18+4 olduk hareketlerini hissediyorum özellikle uzandigimda çok özel bişey benim için içimde bir can var ve hareket ediyor beni duyuyor ve büyüyecek oğlum gibi kucağıma alabileceğim onuda ve rabbim onu bana evlat olarak emanet edecek çok özel benim için hamilelik doğum ve bebeklerimiz 😍🥰 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Aygul_8403 ❤️🤲🙋♀️2li yaptırdım sadece detaylı ultrasona girerim 17 haftalık olduk çok şükür herşey yolunda❤️🤲🙋♀️
1ogluma_miras Aygul_8403 doktorum 4lude hakkimizi kullanalım dedi. Ikili test zamanında ultrasondan bakıp iyi gordu her seyi. Prpgestan kullanıyordum bıraktım. 2.trimester harika geçiyor adeta gebe değilmişim gibi. Bebiş 216 gram olmuş :) bunun dışında neredeyse her yeri oluşmuş bayagi belirgindi. Rabbimin mucizesi
Minikbiranneem Tekme değil sanki ama hareket hissediyorum içimde alışverişte öyle ciddi bisey yapmadim 3 tane zibin bi de patik aldım sadece cinsiyeti belli olmadığı için sizde durumlar ne
1ogluma_miras Minikbiranneem yaa bizim 12.haftada erkek oldugu anlaşıldı 14te kesin dedi doktor. Ben bir küçük alışveriş yaptım aslında kendime gebe pantolonu alacaktım ama bebege kısmetmiş, beğendiğimiz bir iki parca seyi aldik. Cunku şimdiden 8 kilo aldım ve ihtiyacım var hamile giysisi:)
Minikbiranneem 1ogluma_miras ben hic almadım ya 56yla hamile kaldım 50 ye düştüm şuan 52 yim bizde haftaya gidicez belli olur inşallah kıza benziyor dedi gecen gittigimizde ama bakalim
Aygul_8403 Perşembe kontrolu var inşallah öğrenirim cinsiyetini ona göre Bi kaç para alıcam arada Bi hisseder gibiyim tekme değilde cok farlı Bi duygu 😊🤭
senibekliyoruzannecim Aygul_8403 sabah benim de muayenem var heyecandan uyuyamıyorum 16+2 oldum bakalım hayırlısı:)
1ogluma_miras Anna-aslan insllah gönlünüze göre olur. Hepsinin yeri ayrı ama kız bebek evin neşesi oluyor :)
1ogluma_miras Anna-aslan insllah gönlünüze göre olur. Hepsinin yeri ayrı ama kız bebek evin neşesi oluyor :)
Cherry95 1ogluma_miras 2 li tarama çok şükür düşük riskli çıktı. Detaylı ultrason yaptıracağım 2-3 haftaya. 4 lü test istemedi doktorum. Ben erken hissetmeye başlamıştım bebeği 15. haftadan itibaren. 2 gün önce çok hareketliylen şimdi hareket etmiyor. Günde belki bir kez. Sizlerde de öyle mi sürekli hissediyor musunuz? Yoksa bazı günler susuyor mu
Gzmgkhn Cherry95 ben de 18+6 yım şuan. Aşağı yukarı aynı haftalarda hareketlerini hissetmeye başladım. Hatta geçen hafta gayet güzel tekmelerini de hissederken bu hafta çok nadir hissediyorum
Asli2023 1ogluma_miras bizde 17+4olduk cinsiyet belli değil daha ikili temiz ve düşük risk çıktı Eylül 15den sonra gel dedi doktorumuz