Bizde yarın 12.haftaya giricez nasipse 11 haftalıkken muayeneye gittik 4 kilo vermiştim aşırı bulantılarım vardı her gece prillam 2 tane içiyordum doktor kilo vermemin kötü olmadıgını söyledi. Suan bebek zaten senden beslenmeye başlamadı son 3 hafta daha böyle rahatsın sonra yiyip içmeni konusucaz dedi.. Birde dün gece prillam içmeyi unuttum ama sabah kalktıgımda içtiğimden pek Bi farklı yoktu ya bulantılarım artık azaldı, ya da psikolojik 🤦🏼😀