Herkese selam arkadaşlar. 1 yıllık evliyim çocuk istiyoruz bu ay bıraktık korunmayı. 30 agustosta başladı 2 eylulde adetim bitti ve Adetten 3 4 gün öncesi korunmasız ilk ilişki oldu adet bitiminden hemen sonra da oldu yarın da yumurtlama günüm başlıyor. Birdahaki adetime 19 gun var. Ama benim bugün sadece sol göğsümde kasinti ve ara sıra gogus ucunda sizlama tarzi birsey oldu ama saniyelikti. Birkaç arkadaşım eğer tutmuş olsaydı adet görmezdin dediler kimisi de benim ilk belirtim oydu diyor. Sizce durum nedir normal mi bu arada adet görürken falan göğüs ağrısı hassasiyet olmaz bende. Kafam karıştı