Kızlar 29ağustosta beta değerim 104dü
6eylülde kese görmek için çağırdı doktorum ama keseyi göremediğini tekrar beta bakacağını söyledi değerim 2476 çıktı.son adet tarihim 25 temmuz. Sizce keseyi ne zaman görürüz. Ayrıca gittiğim doktordan hiç memnun kalmadım sabah başka bir doktora randevu aldım. Uyku tutmadı acaba dış gebelik falan olabilirmi diye korkuyorum