Aybigesrky aybilge daha hoş geliyor, aybige Aybike diyemiyo gibi 😅 evin içinde bı seslenin aybigeee aybilgeee hangisi daha hoş gelirse 🤣 ben de oğluma eşimin dedesinin ismini vermek istiyorum Murat Sezer ama murat demek istemiyorum eşim ısrarla murat derim diyor. Geçen yatarken karnimda oğlumla konuştum murat mi diyelim sezer mi diye sordum murat deyince tepki vermedi sezer deyince dans etti adeta 🤣 keşke eşim de olsaydı yanımda jshdhd