37 haftalıgım arada adet sansısı çekiyor gibiyim aşırı derecede vc çıkıyorum sürekli bir damla bir damla şeklinde bugün yürürken agırlık oluyor rahmimde uzandıgım zaman rahmime iğne batıyo givi
16 eylül sezeryan tarihim gece ağrım tutmaz inşallah benim gibi yaşayan varmı acaba