Esracumaliii Kızlar acil bakın 37+4 deyiz ve şuan sağ kaburgamda bir yerini dayadı büyük ihtimalle ayağı nefesimi kesiyor ve oksamama rağmen orayi yumsamiyor belime de ağrı girmeye başladı sizce neler oluyor
Gulsen4224 Esracumaliii bebeğinin kafası yada ayakları değiyor annesi alan daraldı normal olarak baskı yapıyor belin sırtın fazlasıyla ağrır kaburgaların fena şekilde ağrır zaten rabbim yardımcın olsun inşallah zor bir durum iki gebeligimde yaşadım 🙄
littlemomn Esracumaliii aynı durumu 4 gündür yaşıyorum 37+6 dayım bende sağ kaburgam kırılacak sanıyorum okşuyorum olmuyor duşa giriyorum yok duruyor öyle
Aluskus Esracumaliii aynısın akşam 7 den 10 a kadar yaşadım . 40 haftalığım artık nefesimi kesiyordu . Yatsam da otursam da dokunsam da geçmedi. 45 dk uzandım sonra kalkıp evde tatlı bişeyler yiyip 15 dk yürüyünce geçti şükür
Esracumaliii Gulsen4224 çok hareketli bir bebiş bizimki zaten 33de gelmeye çalıştı zor tuttuk icerdel😂 hergece yatarken hareketlerine alıştım ama o hareketi ve dayanmayi ilk defa yaptı aha dedim bu sefer geliyor galiba iki dakka boyunca öyle dayanarak kaldı şaka gibiydi resmen
Bebegiinin_Annesi Benimde sağ kaburgam batıyor ayakları hep orda kurban olduğum sallıyo tekmeyi gitsin
Esracumaliii Bebegiinin_Annesi çok fenalar valla aklım cikti çok garip geliyor şimdiden temas ettim resmen bebise
Aselinannesi3 Esracumaliii Ay nasıl tuttunuz ki😂 En korktuğum şeylerden biri de o benim daha çok var ama yine de korkmaktan kendimi alamıyorum😂
Biranne11 Bende aynı durumdayım. BaEn ne yaparsam yapayım yer değiştirmiyor kaburgama biri tekme atmış gibi hissediyorum sızlıyor içten içe