Haticeaasln Kızlar kan uyuşmazlığı ignesi yaptıran yan etkisi olan varmı nasıl yapılıyor müşade altında bekletiliyormu
Nilgunaksudizdar Bugün oldum bende öğlen hafif lekelenmem oldu şansıma 3 te randevum vardı hemen kan testi ve sonrasında iğne oldum herhangi bir yan etkisi yok yakıyor biraz oda normal
ilknuribrahimbelis Benim düşül tehlikem olduğu için 12 haftalıkken yapmışlardi hafif yanma dışında başka bir şey olmadı yaptırmak gerekiyor ihmal etmeyin. Normalde 7.ayda yapılıyor diye biliyorum bana erken yapıldı