Beyza_asel ben bunu da bildiğim halde geriliyorum 🙈 ben de ilk tekrar ters dönmüş dediğinde ağladım ama başka sebepler de vardı tabii ki o son damla oldu sonra doktorum bana nazlı demişti🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Bu kadar çok takıp, gerilip, normal doğum istememin sebebi kendime yetebilir hale bir an evvel gelmek çünkü bakacak kimsem yok o yüzden bu kadar geriliyorum bakılacak olsam umurumda olmaz🤪🤪