SuperMom21 ben 7.haftamda yoğun kanamam olduğu için vurulmaya başladım düşük tehlikesine karşı 12.haftamda düşük riski azaldı 2hafta daha vuralım derken 14.haftamda erken doğum riskim olunca iğneye devam ettim şu an 33.haftamdayım ve hala devam ediyorum başta 3günde 1di, sonra 5günde 1, şimdi haftada 1 şeklinde vuruldum
Doktor kar-zarar ilişkisine bakarsak kar daha yüksek o yüzden için rahat olsun dedi ve ben 3doktordan görüş aldım 3ü de iğneyi yaptıracaksın şu dönemde proluton iğne vurulmayan,Progestan fitil kullanmayan hamile neredeyse kalmadı rahat ol dedi
Ağrısı ilk zamanlarda vardı ama alıştı artık bünyem🙈 siz de sürecinizi sağlıkla atlatırsınız inşallah🙏🏻