Zilan Adetimden 1 gün geçti test yaptım 250 çıktı çok mu az bir önceki hamileliğimde daha yüksekti bi sıkıntı olmaz inşallah randevu aldım 1 hafta sonra ya
deletedmom734 Zilan 126.7 ile gebeliğimi öğrendim önemli olan değerin 2 ye katlıyor olması 48 saat arayla hayırlı olsun
Babies16 Zilan degerle bi alakasi yok gebeligin.onemli olan 2 gunde 2 kat artmasi.ben bu gebeligimi 25 le ogrendim 39+2 yiz
Olgu Zilan benim 4 gün geçmişti 17 çıkmıştı betam. Şimdi 30 haftalık gebeyim önemli olan 2 günde 2 katı artması değerlerin :) hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Neroizm Zilan benim adetimin gecikmesinin 3. Gununde 119 cikti. Azi cogu yok bunun kisiye gore degisir. Endise etmeyin. Duzenli artisi onemli olan.