Kanama alanım ya da düşük riskim olmadı. Ama kaygılarım o kadar fazla ki artık bebeğime zarar verecek diye korkuyorum. Psikoterapi alıyorum. Dua ediyorum bol bol ama geçmiyor. Duanın gücüne inanıyorum.
Arkadaşım gebelik zehirlenmesi yaşadı. Ve sürekli bende de olursa korkusu yaşıyorum. 28 haftalık doğum yaptı kızı yaşıyor çok şükür.ne biliym Allah hepimize yardım etsin