1850 evet bu tarz yaklaşımlara ben de çok karşıyım bana da çok diyen oldu bunlar iyi günlerin uykusuz geceler , yağlı saçlar seni bekliyor yok efendim gözün eşini bile görmeyecek yorgunluktan . Tek cevap veriyorum ; Allah gönlümüze göre bebek nasip etti istediğimiz zamanda ve sağlıklı varsın o kadar çilesi de olsun ne yapalım çok şükür diyorum konu kibarca kapanıyor