Merhabalar kızlar sonunda bende doğurdum hikayesi paylaşabiliriiim…
Şu an yanımda bir günlük bir beyefendi uyuyor 🥲
Cuma günü post açmıştım sancım vardı açıklık 1cm ne zaman doğum yaparım diye kanamam başladı o gün itibariyle cumartesi de devam etti bu kanamaya eşlik eden düzensiz sancılar gelip gidiyordu pazar günü ise sabahtan itibaren düzenli sancılar yaşamaya başladım her 5dkda bir geliyordu dayanılmayacak seviyeye geldiğimi anladığım zaman gittim hastaneye 4cm açıklıkla yatışım yapıldı gece 12de.
Ağrı acı eşiği o kadar düşük biriyim ki kimse normal doğum yapabileceğime inanmadı doktorum hariç ben ona o bana güvendik doktorunuzu gerçekten iyi seçin arkadaşlar yine 5er dakikada bir sancılar gelip gidiyordu ama süreleri çok daha uzundu artık bu süreçte sıcak duşa girmek gerçekten çok iyi geldi tavsiye ederim kaldığım odadan tekrar açıklık kontrolü için doğumhaneye indirildim saat 4 gibi epidural istiyorum artık dedim doktorumuz neredeyse tam açıklık artık geçmiş zamanı dedi 🤭 yaklaşık olarak 1 saate yakın da aşağıda sancı ve ıkınma ile geçti ve 5.15de minnoşumm dünyaya geldi kğçğk yırtık ve 4 dikiş harici gayet iyiyim çok şükür 🤲🏻
Bebeğinize kendinize güvenin kendinizi koşullandırmayın kızlar nasıl gelmek isterlerse öyle gelsinler Rabbim herkese nasip etsin 🤲🏻