Kızlar nedir bu?? Bugün bana böyle bir teşhis konuldu..Ursactive diye bir ilaca başlattılar eger kullanmazsam bebegi erken alırız dediler..İlacın recetesinde de hamileler için uygun olmadığını söylüyor??? bilgisi olan bilgi versin lütfen.. Varmı bu hastalığı geçiren