Nilgunaksudizdar Bugün bebişimizi gördük resimde aldık acaba sizin bir tahmininiz var mı cinsiyet için merak ediyorum 😇😇
Nilgunaksudizdar M_A doktor aslında kız dedi ama 12 haftalık daha birde herkesin bişey diyorlar sonra değişiyor bende bilemedim
Nilgunaksudizdar Arzu_uu bugün doktor kız dedi ama onlarda yanılıyor herkes yazmış buraya bende dedim bir sorayım 😇
Arzu_uu Nilgunaksudizdar 12 haftalıkken banada kız dedı doktorum ama zaten bu hafta belli olmaz kesinlikle doktorun bile çıkıntı yok ama 14 kadar erkekse çıkıntı gelişir demişti o yüzden benim ultrason fotoğraflarımla aynı duruyor bide kafa yapısıda erkek gıbı o yüzden hayırlısı olsun inşallah ❤️
Desasel12 https://resimyukle.io/r/QQNxokX2YZ buna da bakabilir misnz daha erken ama anlayan vardır belki
Nilgunaksudizdar Arzu_uu bakalım 2 hafta sonra randevum var yine sorucam amin inşallah teşekkür ederim 🥰🥰
Aselim_annesi Ben 25 haftalık oldum 2 kere özele gittim erkek dedi geçen hafta devlete gittim kız görünüyor dedi kafam karışık şuan hazırlık yapamıyorum
Nilgunaksudizdar Aselim_annesi ya doktorada güven olmuyor gerçekten benimde geçen arkadaşım 20 haftalığa kadar kız biliyordu şimdi erkek dediler