Dilara556 (Elantal 2 /Kapsül Multivitamin, Mineral, Metafolin ve Omega-3 içeren Takviye Edici Gıda )günlük 1 tane içiyordum . Sabah içtim 11 de bide yanlışlıkla 23,50 de içtim şimdi birşey olur mu zararı ? 5 aylık hamileyim günlük 1 tane içerdim
MMelissaaa- Dilara556 ilk 3 ay folik asit kullanılıyor diye biliyorum. Doktorunuza danışın belki ilacı bıraktırır
Dilara556 suscarparimm omega 3 yani heyecandan hızlıca yazmışım elantal 2 (Kapsül Multivitamin, Mineral, Metafolin ve Omega-3 içeren Takviye Edici Gıda)
Dilara556 MMelissaaa- hızlıca yazmışım yanlış yazmışım multivitamin omega 3 günde 2 kez alınmıyor normalde sorum teşkil edermi
MMelissaaa- Dilara556 bir defalığına olduğu için bir şey olmaz. Ama araya baya zaman koyun yarın ilacı ona göre için
Nevin_ @Dilara556 Aynı ilacı bende kullanıyorum bir sıkıntı olmaz sadece ücretli ilaç diye bir tane fazladan içilmiş oldu bende bir kez unutmuştum ertesi gün kini içmedim öyle denk olsun diye zaten 6.ayın sonunda hafta da ikiye düşecek en azından Bende öyle oldu