Hilalc göbek kalma problemi genel de genetik oluyor ilk sezeryanmdan sonra başlarda göbeğim vardı tabi şişkinlik falan ama zamanla kendiliğinden kayboldu korse falan kullanmadım ki kullanılmıyor da dikişler alt karın bölgesinde bende sadece alt karın biraz vardı onu da düzenli mekikle kaybettirdim ve şu an 28 haftalık 2. Gebeliğim umarım ilkinde olduğu gibi olur