Merhaba kızlar dün idrar tahlili vermiştim rutin kontrol 27. Haftaya girdim diye yarın sonuçların hepsiyle beraber bAkacak döktüm bugün peceteye yeşil kalıp gibi akıntı geldi internetten baktım enfeksiyon diyor bebek hareketlerim normal kalp atışları dün dinlendi kaşıntı yanma felan yok neden olabilir başına gelen varmı acaba