Goksenbacak normalde şöyle bi tabir var bizim halk arasında kese yuvarlak ise kız fasulye gibi ise erkekmiş benim de başta böyleydi kız dediler kendimi de kıza hazrlamıştım ( bi oğlum var 2. Yi kız istiyordum) sonra bi kaç hafta geçti kesenin şekli değişti ve erkek olduğunu öğrendik 🫢 sağlıkla gelsin inşallah gönlünüzden geçeni nasip etsin rabbim