meleklerin_annesii Alley06 göğüsten sıvı akmasını beklemeyin herkeste olmayabilir göğüsünüzü sakın sıkmayın ( mesela bende doğuma kadar akmadı ama bazı kişilerde akabiliyor)
paksudemirbas meleklerin_annesii ay bende sıktım bi kaç defa meraktan geliyor mu gelmiyor mu diye baktım
meleklerin_annesii Alley06 tabikide o bebeğiniz için çok değerli , hasta olmasını falan engelliyor doğumdan 30 dk sonra emzirmek gerekiyor
Melismelo Alley06 tabiki sakıncalı, rahmi uyarmış olursunuz Allah korusun erken doğum olabilir sıkmayın birdaha