Hanımlar merhaba !
Bugün doktor kontrolüm vardı, 35+0 dayım.
Doktorum bir kaç gelişimden beridir bebeğimin haftasından önde olduğunu söyledi.
Bebebğim baş geliş pozisyonuna uygun şuan bi sıkıntı olmazsa son anda normal doğum planlıyoruz.
Haftası önden gittiği ve erken geliştiği için daha erken mi doğar bebeğim..
Yani 40 da değilde 38 de gibi…
Böyle olan erken doğuran var mı, beni bir aydınlatın…