Adetime 4 gün var çok fazla göğüs hassasiyetim var uçları feci ağrıyor ve göğüslerimde büyüme var damarlar çok belli kahverengi halkada potur potur şeylerde var 1 ay önce hsg çektirdim bugün kan verdim kanım temiz çıktı betama bakıldı 2.0 çıktı o doktor günün geçerse tekrar gel dedi aranızda bu durumu yaşayan var mı