Doktoruma yazdım normalde her soruya cevap vermez verdi kan testi yapalım gel dedi gidiyorum çok korkuyorum ama biliyorum ki Allah büyük ve şuan negatifken yarın pozitif olabilir gebelik testim silik çıkmıştı inşallah üstüne görmedir nolur çok dua edin hamilelerin duası kabul olurmuş 🥹