35 haftalık hamileyim kaşıntı problemim vardı doktor tahlil yaptı iç hastalıklarına sevk etti değerlerin yüksek dedi ilaca başlamamız gerek dedi eger düşmezse bebeği erken sezeryana alıp küveze alırız bebege zararı olur dedi..Sevk ettiği doktorda bir ilaç yazdı ursactive diye sabah 2 akşam 2 kullan dedi fakat recetede hamileler kullanamaz diyor.. doktorda bişey olmaz uygun diyor .? Ne yapacagımı bilemedim lütfen yardımmm