Bnmv-1 23 haftalık ben hiç göbüş yok ama 5 kilo almışım 🥹 doktora gittiğimde döbüşlü anneler görüyorum ben ise zap zayıf bir anne 🥹🥹 ne zaman büyücek acaba 😂😂 sizin döbüşler ne alemde 🙈
Simy Bnmv-1 35 haftalığım göbusum hala yok küçücük beş aylık gibi gören nasıl sekiz ayliksim diyo doğuma bişe kalmadı bu ayın sonuna yani olmayinca olmuyo hem daha güzel karında yırtılma falanda olmadı bebeğimin de sağlığı gayet yerinde endişe etmeyin
Irmak-16 Bnmv-1 ben 39+1 haftalığım göbeğim hâlâ sanki 7 aylık felan gibi küçük yani ama o iç karınla alakalı bişey bebeğimin kilosuda fazla şuan öndende gidiyor
Bnmv-1 Ebrarabla_06 evet yaa öyle oluyor gerçekten aslında çokta çıkmasını istemiyorum fıtık var ama birazcıkta çıksın 🥹🙈
Bnmv-1 Simy çok şükür bebişler sağlıklı olsunda göbüş önemli değil yani bi yandan aslında iyi çıkmaması beni zorlamıyor hiç hamile gibi değilim rahat hareket ediyorum ama bi yandan göbüş olmasına heves ediyorum 🥰🙈
izobellaaa-_- Bnmv-1 çıkmasın canım bence böyle çokk çok rahat ne bel ağrın oluyor ne ağırlaşman oluyor ödemim bile sıfır yani maşallah diyelim de herkes bir değil sonuçta 😀🥰🧿
Derya5866 25 haftalik hamileyim tesettürlü olduğum için belli olmuyor ama göbeğim 7 aylık gibi falan 5 kilo aldım sadece 🤭 Bnmv-1
Bnmv-1 Derya5866 maşallah bende 5 kilo aldım tesettürlüyüm gören bana sen zayıfladınmı aaa hiç hamile gibi değilsin eminmisim hamile olduğuna falan diyor 😂