Kızlar iyi akşamlar 1 saat sonra 37 olacağım çok karın ağrım var ve isalim aslında isal 2 3 gündür eşlik ediypr ama karnım ağrımıyor du şimdi ağrısından duramıyorum neden bu şekilde olur doğum yaklaştığı için mi birşey mi dokunuyor acaba hastaneye gitmeli miyim? ilk gebeliğim bilmiyorum kusura bakmayın