hemsiree Adyokisimsiz görünmeme ihtimali var kendinizi boşa strese sokmamak için 1 hafta daha bekleyin bence
Bguzeel Adyokisimsiz net olarak haftasını bilmesemde yakın bir arkadaşım hem bebeği hemde kalp atışını üstten görememiş alttan muayene ile görmüştü. Ama hemen hemen onunda bu haftalarıydı sanırım
Pnryprk Ben 5+3 hem keseyi hem bebeği gördüm. Eğer ilk kan ölçümlerde betanız çok yüksekse gözüküyor düşükse gözükmeyebilir