Kızlar 7+3 kalp atışı için Gititm bugün ama kalp atışı yok geçen hafta bebek 4.8 mm Di bugin 4.9 mm bebek gelişmemiş dedi ama kese gelişmiş doktor sağlıksız gebelik beklemeye gerek yok ilaç verip düşük yaptıralım dedi. Öğleden sonra özel hastaneye gittim orası da aynı şeyleri söyledi ama bn yine hiçbir müdahale yaptırmadım eve geldim Bi yandan da korkuyorum bunun bana ilerde zararı olur mu rahimle alakalı bir sıkıntı olur mu beklemelimiyim yoksa gidiyim mi bu arada kanama ağrı sancı hiç bişeyim yok